Alcohols and Beverages Congress 2018 is already behind us!

Ponad 200 uczestników – ekspertów związanych z kategoriami alkoholi i napojów – wzięło udział w pierwszej edycji Kongresu Alkohole i Napoje, który odbył się 19 września w warszawskim hotelu Renaissance. Bardzo udane spotkanie – takie głosy można było usłyszeć w kuluarach hotelu Renaissance. Pozytywne opinie padały zarówno z ust przedstawicieli branży napojowej jak i alkoholowej. Jedni i drudzy podczas całodniowego spotkania mieli okazję wysłuchania fachowców z sektora handlu i produkcji, a także ekspertów z agencji badawczych Nielsen, IQS, ABR Sesta oraz PwC, którzy naświetlili kondycję obu branż i poszczególnych segmentów, opowiadali też o rynkowych trendach. Kongres Alkohole i Napoje 2018 odbywał się w dwóch salach tematycznych – „napojowej” i „alkoholowej”. Goście mieli okazję wysłuchać trzech debat tematycznych: „Polaku, pokaż mi co pijesz, a powiem ci kim jesteś…”, która dotyczyła zmian preferencji konsumenckich na rynku alkoholi, „To your health! Jak nowe trendy odmieniają rynek wód, soków i napojów”, poświęconej trendom na rynku napojowym oraz „Jak pogodzić ogień z wodą – sojusznicy i konkurenci w walce o klienta”, podczas której uczestnicy szukali odpowiedzi na pytanie, ile łączy, a ile dzieli branżę alkoholową i napojową Ważnym elementem Kongresu były spotkania w ramach sesji Business Mixer, podczas których przedstawiciele firm z sektora napojowego i alkoholowego prowadzili rozmowy biznesowe z kupcami odpowiadającymi za zamówienia w wiodących sieciach handlowych. Równolegle do prowadzonych debat i prezentacji w strefie wystawienniczej swoje produkty i usługi przedstawiali producenci i dystrybutorzy alkoholi i napojów. Relacja z konferencji jest dostępna na portalu www.wiadomoscihandlowe.pl. Obszerną relację z wydarzenia będzie można znaleźć w październikowym wydaniu miesięcznika „Wiadomości Handlowe”.