PROGRAM RAMOWY*

 

SESJA INAUGURACYJNA (CZĘŚĆ WSPÓLNA)

 

9:00-9:15 OTWARCIE KONGRESU

9:15-9:35 Krajobraz po bitwie. Branże napojowa i alkoholowa w obliczu zmian związanych z pandemią koronawirusa.

9:35-9:55 Akcyza i podatek cukrowy. Czy naprawdę chodzi o zdrowie konsumenta?

9:55-11:00 DEBATA: Alkohole i napoje 2025. Kierunki rozwoju rynku.
 
11:00-11:30 PRZERWA KAWOWA I BUSINESS MIXER

 

SESJA NAPOJE

 

11:30-11:50 Konsumenci wybierają zdrowie. Trendy i zmiany na rynku napojów bezalkoholowych

11:50-12:10 Początek plastikowej rewolucji

12:10-12:30 Napoje dla generacji silver, czyli czego potrzebują seniorzy?

12:30-12:50 Dyskonty napojowym liderem. Czy ktoś może im zagrozić?

 

12:50-14:00 LUNCH I BUSINESS MIXER

 

14:00-14:20 Technologia w służbie sprzedaży. Jak innowacyjne narzędzia sprzedażowe wpływają na branżę napojową?

14:20-14:40 Rola marek własnych w kategorii napojów bezalkoholowych

14:40-15:45 DEBATA: Spowolnienie gospodarcze, zmiany postaw konsumenckich, prawo, technologia. Jak przetrwać na coraz trudniejszym rynku?

 

15:45 PRZERWA KAWOWA I BUSINESS MIXER, ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI

 

SESJA ALKOHOLE

 

11:30-11:50 Alkohol lubi małe sklepy

11:50-12:10 Bezalkoholowa moda zatacza coraz szersze kręgi

12:10-12:30  Wino ma potencjał, z którego wszyscy chcą skorzystać

12:30-12:50 Moc marki – czyli historia, która sprzedaje

 

12:50-14:00 LUNCH

 

14:00-14:20 Etykiety zorientowane na recykling

14:20-14:40 Polaku, co wiesz o piwnych stylach

14:40-15:45 DEBATA: Premiumizacja – czy polski konsument powiedział już ostatnie słowo?

 

15:45 PRZERWA KAWOWA I BUSINESS MIXER, ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI