PROGRAM RAMOWY*

 

SESJA INAUGURACYJNA (CZĘŚĆ WSPÓLNA)

 

OTWARCIE KONGRESU

Krajobraz po bitwie. Branże napojowa i alkoholowa w obliczu zmian związanych z pandemią koronawirusa.

Akcyza i podatek cukrowy. Czy naprawdę chodzi o zdrowie konsumenta?

DEBATA: Alkohole i napoje 2025. Kierunki rozwoju rynku.
 
PRZERWA KAWOWA I BUSINESS MIXER

 

SESJA NAPOJE

 

Konsumenci wybierają zdrowie. Trendy i zmiany na rynku napojów bezalkoholowych

Początek plastikowej rewolucji

Napoje dla generacji silver, czyli czego potrzebują seniorzy?

Dyskonty napojowym liderem. Czy ktoś może im zagrozić?

 

LUNCH I BUSINESS MIXER

 

Technologia w służbie sprzedaży. Jak innowacyjne narzędzia sprzedażowe wpływają na branżę napojową?

Rola marek własnych w kategorii napojów bezalkoholowych

DEBATA: Spowolnienie gospodarcze, zmiany postaw konsumenckich, prawo, technologia. Jak przetrwać na coraz trudniejszym rynku?

 

PRZERWA KAWOWA I BUSINESS MIXER, ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI

 

SESJA ALKOHOLE

 

Alkohol lubi małe sklepy

Bezalkoholowa moda zatacza coraz szersze kręgi

Wino ma potencjał, z którego wszyscy chcą skorzystać

Moc marki – czyli historia, która sprzedaje

 

LUNCH

 

Etykiety zorientowane na recykling

Polaku, co wiesz o piwnych stylach

DEBATA: Premiumizacja – czy polski konsument powiedział już ostatnie słowo?

 

PRZERWA KAWOWA I BUSINESS MIXER, ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI